1th of july - Hey IB

OKEY, Jag kom in! Nu är det klart. Jag börjar på the international baccalaureate diploma programme i höst! Nu hoppas jag bara att jag trivs där och att det är en skön klass. förhoppningsvis är det väl det :) So excited!

Nyss har jag varit ute och klippt gräset. Måste säga att jag lyckades rätt bra för att inte ha gjort det innan alltså *stolt*. Igårkväll var Sanna och Amanda här lite. Stackars Sanna missade ett band hon gillar. Dem spelade tydligen i växjö (!) Igårkväll. Gratis.Hoppas du får se dem nån annan gång snart ♥

näh, ska ta och hoppa in i duschen nu och fixa lite fika och sen sätta mig ute med syskonen mina och fika lite. ha en fin eftermiddag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0