◊♥↑

Sitter och ser på en stengammal Wallander film. Efter Öppet hus igår cyklade jag hem till Becca på kvällen isådär 15- C. Senare på kvällen var det så kallt så jag stannade där över natten. Har varit där med Sanna ikväll också. Pluggade lite fysik...och åt lite fruktsallad med glass och chokladbollar. Måste dock medge att Wallander är äckligt spännande. (för att hoppa tillbaka till filmen) Var länge sen jag såg någon. Har sett Beck och Johan Falk ett tag. Var så länge sen att jag nästan glömt bort. Har vågat se ytterst lite av själva filmen.

Enbart fem dagar kvar till nästa helg nu. Fem Dagar. …  

Kommentarer
Postat av: Josefin

Na, den ska nog kunna fixas. Den har inte lagt av helt. Bara typ.. halvt..

2010-02-01 @ 19:47:09
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0