Nattblogg!

Shalla allihop!

Har försökt att sova i sådär en timme nu. I stort sätt omöjligt med Sofie som inneboende i rummet jämte. Frida + Sofie = Olljud. De beteer sig som två små troll. Skrattar, fnissar, flummar! Iochförsig better jag mig förmodligen precis likadant då och då men iallafall! Det är lite smått mysigt att ha dem där iallafall.

Idag har det inte hänt så mycket, Varit och handlat lite.  Spenderat mycket tid framför datorn. Som vanligt med andra ord.
 
Nej nu ska jag ta och följa med Frittan och Soffan ut och ta en nattamacka. Något dem inte vågar göra själv.Tihi! Frallor here we come. Blev plötsligt lite hungrig.


Kommentarer
Postat av: Frittan & soffan

HAHAHAHAHAHAHA :D

FRITTAN & SOFFAN ÄR STEN COOLA SOM VÅGAR GÅ UT I KÖKET HELT SJÄLVA OCH ÄTA NATTMACKA ;D

det tror jag aldrig du skulle våga....mycket tveksamt...



Nu ska vi leka troll och dampaar! ;D

hhahaha (a)

2010-01-05 @ 01:26:11
Postat av: Anonym

Annnuuut ?

Sover du ?

Jag tror nog du gör det?

Det är ganska tyst i huset?

Speciellt på ditt rum?

Jag hör inte ett ljud ifrån dej?

Vart är du?

Sover du ?

Mitt rum är det enda rummet som det hörs ljud ifrån?

Mycket konstigt?

Klockan är bara halv två?

Du brukar vara uppe längre?

Jag tror jag ska gå och titta till dej?

Det låter ganska bra va?

Eller gör det inte deT?

Agda?

Ska jag sluta skriva?

Eller tycker du jag ska fortsätta?

Det är rätt kul att få långa kommentarer?

Eller hur?

Det tycker jag iallafall?

Men det kanske inte du tycker?

Så jag slutar nog nu?

Detta blev en ganska lång kommentar?

Men det är kul , eller?

Aja ?

God Natt på dej agda?

Om du inte redan sover?

Vilket jag tror du gör?

Men iallfall ?

GOD NATT!

2010-01-05 @ 01:29:55
Postat av: Frittan

OH NOO, JAG GLÖMDE SKRIVA ATT DET VAR FRÅN MEJ :D

Jag kanske bli känd genom den kommentaren?

Då skulle det vara mycket tråkigt om det inte står något namn, så kommentaren där ovanför är FRIITTANS!

Nu vet alla det :D

Hejdå.

2010-01-05 @ 01:31:34
URL: http://fffridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0