mirror

Har läst i min nya bok tillochfrån hela eftermiddagen. Just ätit lite kvällsmat och om drygt en timme kommer Amanda hit så vi kan ta sällskap bort till Linn ikväll. Vi tjejer ska träffas och se på lite film, äta godis och sncaka en jäkla massa. Blir kalasskoj tror jag. Måste dock springa bort till affären först och köpa godis..Ah, varför inte skjuta upp det till sista sekunden liksom.

I förmiddags stack jag och mamma till Jysk och köpte en spegel. En silvrig en som jag tror kommer göra sig fin härinne! Kstar in en bild från JYSK:s hemsida som dock inte gör själva spegeln rättvisa. Men jag orkar inte dra fram kameran...;)



VI hööres och synes!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv. PRECIS MIN MENING! Håller med dig där, leendet kan smälta sten!

2010-02-26 @ 20:36:25
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0