@ home

Hemkommen från Malmö för ett par timmar sen. Hade riktigt riktigt kul! På dit vägen var tåget bara lite drygt en timme sen och på hemvägen bara någon kvart eller så. Med tanke på vädret är det väl riktigt bra. I skånelandet var det dock inte lika mycket snö, inte lika kallt och vart var alla människor. Malmö är ju för tusan Sveriges tredje största stad. Visst det är måndag men lol. Det var värre än växjö..en söndag! Haha, näh inte riktigt. Men lite mer hade jag nog förväntat mej. Tror att hela stan är mycket roligare att besöka på sommaren :)

Hittade ett par jeans på Zarah ( på tiiden, haha), köpte även mins första tröja med uringning i ryggen. Kalastjusigt. Även två fat man kan ha ljus på. Måste då bara hitta ett par ljus snarast. Vill ju inviga. Åkte sedan till farmor och farfar och åt semlooor!

Kanske slänger in ett par bilder imoorgon! Ska lägga mig och bläddra i tdningar. Bokreaa på torsdag ju! Har aldrig varit där när det börjar. Kanske borde testa det iår..tror det var tidigt på morgonen. Brukar vara på natten. Faaast det är väl olika från affär till affär antar jag.  !

Imorgon, ska jag nog till Simhallen med Frida, lillebror och mamma. Om jag inte hittar någon annan att hitta på något med vill sääga! Vi höreees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0