1:a februari

Åh, sitter återigen och förundras över Spårlöst på teven. Tycker alltid det är lika fint när de hittar varandra efter så lång tid. Helt fantastiskt. :)

1 februari idag.
Sista dagen för valet! Ah, galet kul. Nu slipper ni höra mig prata om det ..iaf för ett litet tag.

Har latat här hemma hela eftermiddagen med fysikboken. Böckerna. har även skapat vackra kreationer i from av väskor på ett papper. Otroligt fina! Jag som är så duktig på att måla. :D haha tur att det är den "riktiga" tygbiten som bedöms..lol.

SNÖN..Vad är det med den hör vintern!!!!! får seriösa ryck varje gång jag ska ta mig någonstans. Främst då skolan (försöker undvika att ge mig iväg annars) Hoppas verkligen att sommaren bli lång och varm. Måste ju iallafall få nåågon sorts kompensation för denna vintern! Var riktigt länge sen snön legat kvar såhär länge. Och det är ju hur mycket som helst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0