Igår : Kalmar nu : Kyrkan

Hallå bloggen, Hemkommen från Kalmar igårkväll efter en trevlig dag där. Nu ska jag alldeles strax göra mig iordning. Återträff med konfirmtionen idag. Men kollar jag ut och ser ösregnet så känns det alltför lockande att stanna hemma och göra läxor. För ja dom finns och högen växer (den visar inte heller symptom på att sluta göra det !) Skulle cyklat dit med My. Men hon har blivit sjuk. Kan tänkas att det är många sjuka och att det inte blir så många. Vilket vore synd för vad är då poängen med en återträff? Haha

Hur som helst! Det blir nog kul. I regnet.....V sees! puss

 
Var en sväng på IKEA. Med IKEA kommer pennor eller vad säger ni? Haha

Kundvagnsrace på IKEA är också inte helt fel ;)♥
 
Var på UGGS jakt! Hittade 3 st fina! Ett par var hårda, ett par var alldeles för vita innuti. Och ett par var liite mörka.! Jakten på dom perfekta uggsen fortsätter! ♦


Visst har min mormor en söt hund :)♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är nog många som iaf låtsas vara sjuka;)

//Becca och Sanna(A)

2009-09-13 @ 10:21:59
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: Sanna

Är inte du typ rädd för alla hundar anna? xD haha lol. ily<3

2009-09-13 @ 13:54:44
URL: http://thorntwigb
Postat av: Anonym

palla gå på en jävla konfa skit

2009-09-13 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0