TISDAG 8:DE SEPTEMBER

Gomorron bloggvärlden.Kan inte fatta att jag tillochmed hinner sitta vi datan på morgonen och fortfarande har tid över.Tisdag idag, Känns inte extremt peppande. Många som är sjuka själv känner jag mig också lite småhängig. Får hoppas att jag inte trilla dit helt iaf. Lång dag idag, med massa lektioner. Efter det blir det SOSOSOSOSOSOSOSOSOSO (tills jag kan det iallafall.) Är iallafall på god väg redan ;)

Ska lämna min älskade kompis datan och leta upp halstabletter nu,

TTYL
xoxo


Anna


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha du är dödens... snart ligger du också under ett tjockt täcke och glor på teve och försöker andas genom en värkande hals...

2009-09-08 @ 10:20:29
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0