Septemberdag..

Hallå bloggen såhär på kvällskvisten. Har varit en extrem lång idag. Hade engelska redovisning på morgonen, Sjukt nervös. Men det gick bra. Hoppas jag! På franskan hade vi redovisning av franska dikten. På grund av ännu mer nervositet började jag om ett par gånger, missade en del av dikten och stannade mitt i en gång o.o Men who cares. Det gick kanon men uttal och så iallfall, vilket jag kan känna är viktigt i slutändan.

Sen så är jag ju Kamratstödjare, medlem i Fam - skolans antimobbningsgrupp. Vissa av oss åttor och nior hade fått i uppgift att presentera Fam för dom nya sjuorna och en fest vi håller på att ordna för sjuorna. Han som jag skulle gå med ville inte följa med, lite tråkigt eftersom det är en kul grej. Så jag tog med mig min kära vän Sanna som varit med som reserv även i våras. Tack för hjälpen my dear ♥

Eftersom vi åker nu på torsdag är det ju en
del att fixa iordning. Måste fråga efter lite läxor och så. Missar ju som sagt en massa prov. Matten gör jag lite tidigare på torsdag. Ska försöka hinna med Idrottsgrejen på Onsdag. Biologin dagen efter jag kmr hem. Vill helst inte men det måste gå helt enkelt. Sen så har vi Kemiprov samma dag som biologin. Känns ite mycket att ha två NO prov på en dag efter hemkomst. Men när jag påpekade för Matte/kemi läraren att provet inte blir av för min del förrän två veckor senare isåfall pågrund av Praon så konstaterades det att det blir så långt fram vilket är dumt. Så amibitös som man är så får jag försöka ha Kemiprovet under Praoveckan..får fixa något intyg om att börja lite senare eller gå lite tidigare. Men det fixar sig! I hope

Ikvällfick jag värsta rycket att baka äppelpaj. Fixat och klart. Blev så smarrigt, ;)

 

Pussallihopa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0