Igår!

Fick ett spontanryck igår och stack till Becca för att umgås. Vi fikade på supergoda Brownies med nötter i.Kallar dom New York Fudge Brownies (jag gjorde lika dana och då kallades dom så i boken) Riktigt goda, GIck en runda med Hobbe, Beccas hund i mörkret. Hemma hos B kollade vi på en rysligt bra film. "final call" hette den. Den handlade om en tjej som blev kidnappad, inlåst på en vind. Kidnapparna slår sönder en telefon som hon lyckas fixa ihop. Hon lyckas ringa upp en man som är hennes enda hopp. Han måste ju hjälpa henne. Som sagt riktigt bra film och absolut sevärd.

Det enda dumma med att man inte bor nära sina vänner är att man måste få skjuts hem sent på kvällen. Får inte cykla hem själv så sent och föräldrrna mina vill inte sitta uppe hela natten för att skjutsa mig. Detta innebär att jag får åka hem vid elva tiden som iof är lagom. Men allting blir så rångligt.


(läskig bild på mig i nedre hörnet O.o )Bilder tagna från Sannas blogg!

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Haha men vafan... hur ser jag ut?? Jäkla besatt zombie...

2009-09-22 @ 12:33:51
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Nada aning faktiskt, pappade snackade om att det möjligtvis var kameler från Ölands djurpark. Låter kanske något vettigare. Och yes, det är en stor fin ko ;)

2009-09-22 @ 20:15:51
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Emma

Kolla min söta video på min blogg ;)

Vad tycker du? =D

2009-09-22 @ 22:49:33
URL: http://missadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0