Hösten är här, ..

Hallå Söndag. Nu känns det verkligen att det börjar bli höst. Ute är det en massa gula löv och det blåser lite kallt. Känns rätt mysigt att hösten är här nu. Även om sommaren är bäst ;) Ska iväg och åt lite McDonalds nu innan vi hämtar min syster som varit på ett läger någonstans. Efter det vore det skönt att gå en lång promenad. Väldigt gärna i skogen. Ska se ifall jag kan ragga upp nån som är på.

Har även lite läxor tills i veckan. Och så måte jag öva till ett par prov jag har till efter Kreta.  Annars är det i stort sett bara Matte prov förhoppningsvis Idrott, Lite engelska redovisning och övrigt smått och gott. Känns trevligt.

Enbart ett par dagar kvar nu ju. Måste börja fundera på packning. Funderar starkt på ifall man bör ta med sej jeans..Förhoppningsvis är det varmt. Men Who knows. Kanske kör på tjockare tights istället.. Ih Så härligt

                                                     Söndag Måndag Tisdag Ondag TORSDAG!
                                                                                   ♥                                                                 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header:)

2009-09-27 @ 16:32:28
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anni

fin header! kul att du ska resa bort!

2009-09-27 @ 16:45:29
URL: http://annizplace.blogg.se/
Postat av: Anni

fin header! kul att du ska resa bort!

2009-09-27 @ 16:45:40
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0