Fysiklabbrapportplugg!

Hej bloggen, Nu har Sanna precis åkt. Vi har faktiskt pluggat. Var ju nere lite på stan först. Har hittat ett par UGG:s nu på EuroSko som är lite mörkare men riktigt fina. Kostar dock 599:- Så det får bli ett lite dyrare köp. Men förmodligen är det något jag kommer att använda så förhoppningsvis är det värt det! Kom hem åt lite och satte igång med pluggandet. Har nu skrivit klart alla tre fysiklabbrapporter. Tog flera timmar. Men det blev snygg och bra. Förhoppningsvis duger det perfekt! Är iallafall nöjd.

Min engelska redovisning kan fortfarande bli sjukt mycket bättre. Är  fakta jag är lite osäker om och vissa delar borde jag ta bort för att det ska bli bra. Men nu ska jag nog ta och ta av mig linserna innan ögonen ramlar av av skav. Sedan sa jag göra té kolla lite på The bachelorette (PRIO) och fixa lite i texter.

Puss minavänner! ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Sv: Vadå fysiken? Den var klar igår:) Men den måste inte vara renskriven va? Alltså snygg såklart men inte på datorn eller liknande...

2009-09-16 @ 21:20:57
URL: http://girloftheyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0