29 september 09

Gokväll mina vänner, Tisdag idag och ska alldeles strax gå och lägga mig. Har hunnit med att fråga efter en massa läxor idag. Skönt att ha avklarat. Idrottsprov imorgon. Är egentligen på fredag så jag ärosäker på vad som ska vara med. Men Idrottär enligt mig mycket allmänbildning, helt enkelt din egen inställning till träning. Blir spännande att se vad hon har för frågor.

Bloggen, handlar mycket om skolan nu. Inte konstigt eftersom jag nu andas skola, äter skola, tänker skola. Ja allting handlar omskolan nu. Har inte ork eller tid till något annt. Så när jag kom hem vid fyratiden blev det lite plugg. Men sen den här älskade datan kom in i mitt liv har jag gjort mindre läxor liknande. Eller så är det att jag tagit bort träningen. Något saknas helt enkelt. Ska tänka lite till och sedan försöka komma igång med någonting. Spelar inte så stor roll egentligen. Bara något därman rör på sig. Idé förslag någon? ♥

Hm, det syns nog inte. Men tydlinge blev någon knivskuren i handen på våran skolan i eftermiddags. Hur kan man missa det. Måste säga att det känns synd och tråkigt attg det pågår sånt på en såpass bra skola. Trivs verkligen super. Det är synd för alla sjuor som måste fått ett udda intryck av skolan. Med både brandlarm och det här. Visst kan man förstora upp saker men ändå! Läs  HÄR!

Gonatt :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tänk ju! Nae, jag äro sjuker, meeeeeen jag ska kvickna till, pro-mi-se!



Fy satan, knivskars?!

2009-09-29 @ 22:45:36
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tror det hände precis efter skolan,. vi kan skavallra om det imon... xD

2009-09-29 @ 23:21:23
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0