Nu åker vi.

Om sådär 25 minuter går bilen mot Kalmar flygplats.  Hade matteprovet nu på förmiddaen. Gick faktiskt bra tror jag. Alltid väldigt nervös. Men så fort man får provetoch inser att man faktiskt Kan sådär 80 % då känns det bra. Tack vare all övning och plugg.

Ska bli superskönt att åka iväg nu. Hade mina Uggs idag vilket är ett tecken på att det är riktig höst nu, det blåser ute och på morgonen är det riktigt kallt.


Inhandlade lite resenövändigheter påvägen hem.

Vi hörs om en vecka mina vänner!

PUSS♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du får det bra - kommer sakna dig! <3

Skicka gärna ett fjantigt vykort:D Haha ha det bra nu;)

2009-10-01 @ 12:26:15
URL: http://girloftheyear.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha att super! <33 Kommer sakna dej aningen faktiskt <3 trots att jag mobbar dej stup i kvarten :D haha



Puss sötnöt<3

2009-10-02 @ 15:40:48
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0