Facebook!

Hej bloggen, världen. Då har även jag skaffat Facebook.(sensationellt) Sent ? kanske men bättre sent än aldrig. Detta inträffade sent igårkväll. Jag fattar ingenting, någon mer änjag som anser att sidan är lite ologisk? Det kommer ta ett helt liv för mig att begripa detta. Men vad säger ni, ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig.

Vet ni något man bör veta om sidan, kommentera snällt här nere. Bli gärna min vän där också. Även om jag ännu hellre har vänner IRL.

Puss♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Amajgad, Anna! Det trodde jag minsann inte om dig, hähä. Fattar fortfarande 0% av FB (och jag har varit medlem i närmare 2 månader) så det är lugnt som en filbunke! ;D

2009-10-11 @ 14:57:03
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0