Hej igen,

Hej bloggen och allihopa ♥

Veckan och dagarna som gått sen sist har varit låga, Känns som att det är en hel månad,


Senaste veckorna har det varit mycket plugg och grejer. Redovisningar och provoch övriga inlämningar. I tisdags besökte vi olika gymnasielinjer och skolor. Mycket spännande, valde att besöka Ib och Samhäll, Det finns väldigt mycket som talar för Ib frågan är om det är så mycket plugg som jag har fått för mig och isåfall om det är värt det? Annars verkar ju hela grejen kanon! Samhälle är jag inte riktigt intresserad av just nu, Just nu är det gymnasiet som många pratar om, det är liksom överallt och man kommer inte undan ifrån det. Men samtidigt så är det så svårt. Har kollat upp lite grejer på internet och jag vet inte.. blir bara helt snurrig.. Vi ska ju iaf träffa studieochyrkesvägledaren i December någong gång. Vet inte hur det brukar vara men det känns sent när man redan besökt skolorna liksom. Men Det splear ingen roll!

för ett par  dagar sen tog jag även tag i mitt rum. Har städat ordentligt. (mini applåd nu ju.) Har även fortsatt spela Farmville, min favoritfarm klarar sig riktigt bra.  Slog vad med Becca om att jag skulle klara mig från Farmville från Måndag till Onsdag, Deet klarade jag ;)

Sov över Med B nån natt och såg två bra filmer.. Employee of the month och härmed förklarar jag er Chuck och Larry. =D

Igår var jag nere en runda på stan, Är i stort behov av ett par jeans, Hittade inga alls,

I helgen skajag försöka träffa mina kära vänner, Har även konfirmationsåterträff.. ja Igen, hmpf..Men det blir nog bra, Har också lite plugg.. Vilket inte är riktigt lika trevligt :(

Har även börjat fundera över Svininfluensavaccinet, Ska man ska man inte ? jag har iaf skrivit på att jag Ska,men alltså.. Jag vet inte, Man har ju läst så mycket och man vet ju inte på Vad man ska tro och vad som inte är sant, Men jag kan inte tänka mig att dem skulle börja massvaccinera så många människor utan att vet att det faktiskt inte är farligt? Iallafall så Vill jag tro det :)


 Just nu måste jag nog städa ännu mer, Ah, blir så trött på stället. Det är något med Auran i rummet som gör att saker flyger till nya ställen, Jag lovar! Nåt är inte redigt iaf...

Vi Hörs Snart igen Mina vänner,

Take Care ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

äntligen ett efterlängtat inägg :O :D

2009-11-14 @ 11:11:59
Postat av: sotty

xD

2009-11-14 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0