öppet hus.

Hemma från öppet hus. Det var kort och klart sagt Flum xD. vi gjorde bort oss X antal gånger. Först Kommer vi in och ser massa goda godisskålar. ah tänker vi. Då ser Becca en skål med sura gådisar och vi går dit. Observera (vi såg inte att det var indrottsbordet)

Mannen : Ja är ni intresserade av Idrott?
Becca: Njaa.
Anna och Sanna: mm Nej,
Mannen: var det er jag pratade med innan?
Anna Becca och Sanna: öh.. neej.
Mannen: Nehe då kanske det var godisskålen som lockade?
Anna sanna coh Becca: aah
becca norpar åt sg sin sura godis och vi lallar flummaned bort därifrån i galet skratt x)

Och under infot! Det var inte galet kul. Lite halvflummigt. Det beror på hur man väljer att se det. Sanna sitter och gör konstiga ljud. Jag sitter och typskrattar och hostar. Äter godis. Och omformulerar allt dom säger till saker som gö att jag börjar skratta. Becca satt mest och försökte kontrollera oss och sa några galet kul saker hon också vilket inte precis hjälpte.

Efter infot ett päron flum och massa pollyn och dumlegodisar senare träffar vi Kasper i klassen.

Sanna Becca och Anna : Hej
Kasper. hej tror kkasper sa : ska ni gå här? jag tyckte han sa Är ni här?
Anna :  Nej vi ska gå nu!


Hahaha x)
Vi på Föörra Öppet hus! typ tredje på en månad. Vi börjar ju bli bra på detta!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mahaha, man kan ju inte klaga på att konversationerna är tråkiga, om du fattar vad jag menar ;)

2009-05-27 @ 21:41:56
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: Becca

Vi sprider iaf glädje där vi går... x)

2009-05-28 @ 07:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0