Kort skoldag!

Hej. Har slutat nu! Gud vad härligt. Egentligen skulle jag gå till halv tre men studiebesöket slutade tidigare och musiken var inställd. alltså en håltimme på nästan tre och en halv timme för att komma tillbaka och ha tyska med tyskaläraren i typ en halvtimme. Så vet ni. Hon gav oss ledigt. Man kan allvarligt lura i henne typ vad som helst, stackarn. Tydligen ska dom äta ärtsoppa här hemma. Något jag inte är så förtjust i. I eftermiddag ska jag ner på stan med B. Vore jättekul om S och L också ville följa med.

PussOKram

Förresten någon mer än jag och alla jag känner som är helt galen i norska Alexander Rybak?. SÅ söt och hans låt är ju så fin. Iam in love with a fairytale.<3

Anna

Kommentarer
Postat av: Sofie =)

Den låten är bäst!

Bra blogg ;P <3

Hälsa Frida<3

2009-05-20 @ 16:41:33
Postat av: Anonym



Puss

2009-05-20 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0