Förmiddag i solen

Har ätit massa tårta som blev äver från igår.! tårta är bäst fast jordgubbar är ännu bättre. Det är så sommar. måste köpa fler jordgubbar. Ahh

mmm..

Hittade inte den "riktiga" solkrämen så jag fick ta en säämre. fast den luktar himla gott lol.


 
och så F-ör-s-ö-k-t-e jag ta tag i So:n det gick ingen vidare.¨


Ska ut i solen igen nu. Försöka undvika att få ont i huvudet. Jag är en klen typ som inte klarar av att sitta i solen längre nä typ fem minuter. Innan fastnade jag i solstolen Frida fotade . Det var förnedrande Haha

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Becca

Borde du inte lägga upp den där solstols bilden? Du kan inte bara prata om den utan att sedan visa den... ;)

2009-05-31 @ 14:52:20
Postat av: L och E

Tack! Detsamma!:)

:D

2009-05-31 @ 15:09:09
URL: http://twilightnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta du har pool hemma?:)

2009-06-01 @ 20:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0