Liseberg Del 1

Ja! Dan igår var helt fantastiskt sjukt roligt. allting var jättekul. Vi hade tillochmed tur med vädret. Hade läst att det skulle bli dåligt väder med regnskurar hela dan. Det droppade bara lite på vägen dit. Resten av dagen var strålande sol! Härligt. Allting blir mycket roligare då. Inte alls lika kul att äta glass om det regnar. Vi hade åkpass så vi åkte typ det mesta som är roligt. Jag åkte Balder woho. har gjort det en gång innan när jag var där med Jossan. Men igår åkte vi den flera gånger. Blundade först men sista gången kollade jag hela vägen. Applåd.!


Sanna on da bus.!

Jag och Sanna.

Sara och Amanda.

Enligt B fjortisarna themself.

Becca & Sanna





Glada och lyckliga innan ingången.



haha Sannas finger.

jukebox yay.
 
Glass. Killen vi köpte glass av var allmänt seg.!
Becca : jag vill ha en sturt med vanilj och choklad eller vad det nu var hon ille ha.
Killen gav henne två kulor av samma smak.
Becca: nej jag skulle ha en av vajre.
Killen. jahaa. Ochså bara kastar han tillbax chokladen och ger henne rätt höhö.
och så ska jag ha glass.
Anna: hm finns det nån liten bägare?
killen: nej
Anna: nänä då tar jag väl en stor.
Anna: med mjukglass
Killen dte finns inte.
haha han var nog trött stackarn för sne kunde jag inte bestämma mig för vilken smak jag ville ha L o l. Och när vi var klara tappade jag min ena glasskula. LOL!


yay Parisehjulet. typ mysigt.:)

Kommer fler bilder i eftermiddag. Jag är trött. Vilket resulterar i tt det har tagit drygt en timme att skriva detta. Så vi hörs senare.

Puss
&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahaha anna tappade sin ena glass kula:D det tkr ajg är skoj faktiskt:P alltid så kul när det händer.

2009-06-14 @ 21:57:12
Postat av: Anonym

HEHE OSKAR vad fan

2009-06-15 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0