Studentfirande och lata dagar.

Hej bloggen. Det var ett tag sen, Dom två senaste dagarna har jag varit x-tremt upptagen om jag får säga det själv. Igår var jag i skolan och sen vidare direkt efter på min kusins student.Kom hem sent och kollade på Desperate housevives. Iallafall halva , får se reprisen på söndag. Idag var jag i skolan.L.-o-l vi gör inget riktigt över huvud taget. På engelskan kollade vi klart på en skräckfilm Instängd som vi började se i måndags, Bra skräckfilm men hm man har ju bättre saker för sig. På svenskan kollade vi på American Pie. Grymt superskoj men fortfarande lol. På matten rensade vi ut våra skåp. Lite tidigt med tanke på att vi inte slutar förrän på tisdag. Men man får väl bära med sig sin jacka. Det är väl förmodligen det enda man behöver ha med sig.

Imorgon ska vi gå en kulturvandrig här i stan!. Kan bli kul . Kan bli mindre kul. Vi får se. Men allt för att fördriva tiden och för att vi måste gå ett antal dagar i skolan. 

I eftermiddags fick vi gå till slöjden för att fortsätta med våra ofärdiga jenans shorts.!! blä, måste dit imorgon på håltimmen också, har vi nu kommit så här långt måste dom ju bli klara,. Även om det sker under press och stress. Allt blir ju typ fel.! Och i eftermiddags fram till nu har jag varit på ytterligare studentfirande hos en annan kusin. :)

Hörs imorgon Gonatt

Anna

(Förresten, jag börjar vänja mig vid frisyren nu. Hehe det brukar ta ett par dagar. Den är väl inte så tokig trots allt. Kort men Okej. Det växer ju ut igen..:) Borde man inte kunna använda något eller göra något för att få håret mindre slitet och klippa av det så mkt när man klipper sig nästa gång?)


Lördag............LISEBERG
tisdag............SKOLAVSLUTNING........ SOOOOOMMMAAAAAARLOOOOOOOOOOOOOV!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Stolt fotograf! ;)

2009-06-11 @ 03:47:45
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0