Nu börjar lovet!

Hej bloggen!. Efter skolavslutningen stack jag och mötte Becca Sanna Sara och Amanda för en fika på stn. Trevligt trevligt. Cyklade vidare till strandbjörket där jag mötte mormor Filip och Frida för att fika lite till. Låg och solade lite på en filt och somnade. Haha skolavslutningar är uttröttnande. Frida sa iallafall att det var två tjejer som kommit framtill mig pekat på mig och sagt: nana. gulligt!

Nu ska vi nog snart äta pannkakor som mormor gjort och sedan ska vi "barnvakta" Filip. Ikväll blir det ugly Betty och Desperate Housevives. Yay.

Puss&Kram


NU BÖRJAR LOVET!!! här cyklar Sanna och Becca Hahah :D

Och här slår Becca Sanna..,, Hur ska denna sommarn bli egentligen Hahah ^^ älskar bilden den är så..så..så energifylld XD

Kommentarer
Postat av: Sanna

Energifull? snarare våldsam! HNån kommer anmäla fgör misshandel xD

2009-06-16 @ 17:15:33
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: Bexxa

Sommaren kommer bli sådan att ni gör allt jag säger annars... haha ses imorgon<33

2009-06-16 @ 18:20:58
Postat av: Becca

Öh jag menade att skriva att mitt namn är BeCCa inte Bexxa... låter fan som häxa x)

2009-06-16 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0