Nattarbetare

jag ska se till att altid bli klar med mina abeten tidigare än såhär. Jag orkar snart inte mer. Börjar se suddigt. Och med tanke på hur denna datan är. Allting tar dubbelt gånger 3 så lång tid som det hade kunnat göra. Varje gång man ska flytta en bild. Vänta, Och så ångrar man sig och så får man vänta igen. Och helt plötsligt så bara hänger allt sig. Blir tokig. Har iallafall kommit mer än halvvägs. Bara några P.p sidor kvar. Äter sånna där russin ni vet. Det är gott och är väl det enda bra med det hela just nu. Nyss höll hela alltet på att hänga sig precis när jag skulle spara. men Det gick!! Har iallafall inte gjort något annat på datan sen jag började och nu har jag snart suttit här sen nio. Vill inte bli kvar här längre. Det börjar bli vamt, Så ska slutföra detta renskriva lite och samla ihop papprerna. Sen ska jag soooova.! jag Längtar

Godnatt hörs imorgon

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0