Måndag 29 juni

Hello bloggen. Hemma igen från kyrkan. Inne på sista veckan nu. Känns lite smått skönt. Har dock Prov (!) på torsdag. Skriftligt, två sidor där du bland annat ska kunna skriva trosbekännelsen fader vår och den gyllene regeln....Vi får väk se hur det går. Inatt sovs det över med Becca och Sanna lite snabbt sådär. Godis och Twilight. Mysigt. Förutom att becca tyckte jag tog upp för stor plats i hennes säng. x)

Allvarligt nu står Frida och Sofie ute i köket och lagar pannkakor.! det går nog inte så bra. Kanske borde gå och hjälpa dom innan huset typ brinner ner.!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Neej, och det suger sönder! Jag vet seriöst inte hur jag har klarat mig så länge.. :'''(

2009-06-29 @ 16:26:19
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0