Kvällens Housevives avsnitt.

Såg precis klart Kvällens avsnitt av Desperate Housevives. Hjälp. JAg trodde MJ skulle dö. Han fick ju inte dö. Usch när dom har med barn på det där viset. Jag blev typ rädd på riktigt. Och sen när man såg Mike kliva ur bilen och man fick se Mj stå där. Jag blev typ glad!. Jätte mysko känsla eftersom man vet att det bara är en tv-serie men ändå.  Ska bli spännande att se vem Mike gifte sig med sen. Hoppas Susan men det kan lika väl vara Katherine. Men hon är typ lam. Hehe. Det vore gulligt om dom blev en familj igen.

Imorgon är det kyrkan för min del. Ska vara där vid klockan 9.00-17.00 så det är ju ett tag. Tror iallafall det var en lunchpaus mitt på dagen i två timmar eller något. Ska bli riktigt kul faktiskt, : )

Hörs imorgon
Puss&Kram

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0