Kung Fu

Hej , har nyss vaknat börjar inte förrän halv tio idag. Eftersom det är absolut sista dagen i åttan om inte imorgon räknas så har vi ingenting kvar att göra idag. Alla böcker är inlämnade, skåpen är städade, sista lunchen i matsale är äten ..även om det innebar att vi fick lmna våra tallrikar och fly på grund av matkriget, haha.

Så idag är alltså en dag då lärarna och klassen ska göra något kul tillsammans, För vår del blir det Kung Fu!! Jag menar :O En hel dag i gympasalen gör det inte så mycket bättre. Jag orkar inte.


 Undra om vi måste skrika sådär också. Annars får ni väl räkna med att det är så här jag kommer hålla på resten av livet..Men jag kan tänka mig att det är ganska häftigt och kul.

Älskar låten! haha. Hoppas vi får Kung Fua till den. Tänker dock bara på knäckebrödsdansen.. det lanske inte är så bra. haha

Nu ska jag gå och ta något att äta. Måste ju snart sticka tillskolan
Puss


Anna

Kommentarer
Postat av: Josefin

Skön låt! Och så även knäckebrödskillarna, hahahahaha!

2009-06-15 @ 09:59:17
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0