Kulturvandring i stan

Hej bloggen. Då har ännu en dag passerat och nu ¨återstår bara två hela dagar kvar till skolavslutningen på tisdag.Så skönt!

Idag hade vi ju som sagt en kulturvandrig i stan. Vi började vi domkyrkan. vi var i grupper om fem och varje grupp hade en karta med förkkryssae punkter som man skulle besöka fota och så var det lite uppgifter. Typ "gå till plats X och fota alla i gruppen" eller "bakom domkyrkan finns en runsten skriv vad det står på den".  Det var grymt mycket roligare än vad jag trodde. Var i samma grupp som Becca Sanna Linn och Oskar. Det ägde sönder. Jag och Sanna älskar att vara med på bilder Och den duktiga fotografen är Linn.


Jag och Sanna posar jämte runstenen. ;)

haha Jag och Sanna jämte "bönorna" med klubbor i munnenn.

Nån random gubbe...  hehe





Turisterna...:D

Anna sanna och björnen utanför kommunhuset.!



Hörs Senare KRAM

Anna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skicka bilderna sen! måste lägga ut på dah blogg!

2009-06-11 @ 16:36:09
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0