Götebrg here we come!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon för att gå till skolan med amanda för att ta bussen därifrån till Göteborg och vårt älskade Liseberg!. alltså det kommer bli så grymt sjukt kul. Är extremt taggad. Måste hinna köpa lite godis också. Eller om jag gör det där.

Tänkte ha en ryggsäck att ha typ mat i, fika regnkläder (fast det beror ju på vilket väder det är) och sånt där. Och en liiten väska som man kan ha innanför jackor och tröjor.! (smidigt ifall dte kommer nån ficktjuv) då ser jag ju vart väskan tar vägen!. Nej men det är bra när man åker så slipper man lägga ifrån sig den överallt.

Nu ska jag gå och sova! Antigen hörs vi imon på morgonen eller på Söndag!.

Ha det bäst! för det ska jag ha !!!!!!!!!!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0