7 juni

Godmorron bloggen. Nu har jag suttit och skrivit alla konfirmationsinbjudningar. Ska dela ut dom idag när vi träffar släktingar hos mormor. Korten blev helt okej iallafall. Lite snea, lite halvtattiga sådär. Men jaja det är tanken som räknas. Ska åka till mormor om sisådär en halvtimme. Återigen, det där satans so-arbetet. Vet inte alls hur jag ska hinna med, Har flera saker kvar att skriva om och en powerpoint att göra som jag inte ens har börjat på. Hjälp jag börjar må dåligt. Har nog aldrig varit ute så här sent med någonting någon gång. Med tanke på hur mycket jag har kvar och hur mycket som ska redovisas imorgon .! Hjälp mig Gud.

Igårkväll var jag ju hos Becca. Först gick vi och handlade godis och glass. Becca ville ha Ben &jerry glass. Men naa 50 spänn. kanske är bäst att aldrig smaka då slipper man ju bli "beroende". Sen gick vi hem och kollade på film, Började se "Australia" stängde av efter en stund, För vi fattade inte och Becca tyckte vin pratade för mycket. så vi började kolla på Pretty Woman. Den st'ngde vi också av.. Minns inte varför. Vi gick till lekparken och rastade oss innan vi gick hem och spelade ett superlät spel.! det är farligt att spela superlätta spel. För då framstår man som en I-d-i-o-t om man svarar fel. Jag et iallafall att Tomtens luva heter Tomeluva,!

(finns inga bilder från kvällen, för att Sanna och Becca inte ville vara med på bild eftersom dom var "osminkade" l-o-l

Nu ska jag snart åka till mormor Så vi hörs senare.

Puss&Kram

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0