3 juni

Hejsan bloggen. Sitter och fixar lite med So:arbetet som ska vara klart tills  på måndag. Men vi har ingen skrivare som fungerar så jag måste sitta och ta anteckningar från datorn, vilket är lite jobbigt men det funkar. Skriver just nu om Nya Zeeland och huvudstaden Wellington. Har precis lämnat Brisbane och barriärrevet. Så det går framåt. Har varit en bra dag idag. Fortfarande vikarie på svenska/engelska lektionerna vilket leder till att vi på engelskan ser en film som till största delen är spansktalande. Vilket är knäppt speciellt när det är en dö trist film.Snacka om att komma med positiv energi! Imorgon ska vi ner på stan. Becca och dom andra ska köpa Sims3!( oh kommer bli kul att se). Jag väntar nog ett tag. Dels för att Frida inte ville köpa det tillsammans med mig ännu. Och jag är beroende av henne för att det är hennes data. Hehe. Ska strax gå och lägga mig. Är sjukt trött. Har varit halvseg hela dagen.

Här kommer bilder från B's konfirmation som förövrigt var jättefin och maten hos Becca var jättegod. Något som dock var mindre lyckat var bajsincidenten.


Jag och Sanna. I stressen lyckades vi ändå ta några egopics. ;)














Läste nyss att Blondinbella ska ge ut en bok typ nästa år. Kul måste man ju läsa eller vad säger ni?

Puss&Kram

Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0