11 juni

Hej bloggen, 11 juni idag . bara några dagar kvar till sommarlovet. Detta året har gått så otroligt fort. Och till hösten börjar vi nian. Sjukt snart sltar vi ju grundskolan. Har precis klätt på mig. Ska sminka mig nu. börjar om 18 minuter så det är nog dags att sätta fart.

Idag ska vi gå en kulturvandrig i Växjö stad. Tiden får avgöra om det är kul eller inte. Men med tanke på att man har bott här sen man var bäbis gör ju att mna vet rätt mycket. Och det an inte vet. Hmm jag ska väl inte säga att det inte är värt att veta. Men det är väl mer ointressant. För hade det varit viktigt att veta hade vi ju vetat det för länge sen eller vad säger ni?

Nu måste jag skynda, varför är jag alltid sen!

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: queenpeach

men skönt att slippa lektionerna kanske?

hoppas solen skiner :)

2009-06-11 @ 08:11:10
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Sanna

hm...vem var det som inte hade lust att avslöja vilken stad man bodde i i första inlägget? :D nu kom det ut iaf ;)<3

2009-06-11 @ 16:34:34
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0