010609

Hejsan allihopa. är precis hemma från att ha varit och spelat piano. Har idag börjat spela Breakaway medKelly clarkson. I skolan hade vi vikarie i stort sett hela dagen. Vikarie är så grymt tråkigt och onödigt i vissa ämnen. Speciellt såhär i slutet på terminen.  eftersom det flesta arbeterna vi har gjort redan är klara finns det inte så mycket mer att göra. Hade inställd So idag på morgonen. Vikarie på engelskan en tjej som inte har så jätte bra engelska.Vi kollade iallafall på århundradets tråkigaste film!! jag tar inte i. Man hör jag på namnet liksom. Döda Poeters sällskap.! grymt trist. Nästa so lektion ännu en vikarie som inte heller hon kan så mkt svenska. fanns inte heller några datorer. Perfekt när det är det man behöver typ mest. lol.
 
Yay vi har iallafall ingen franska på morgonen!! Läraren skulle tydligen iväg någonstans.  Börjar alltså inte förrän 10.40. Men måste iaf vara här 10.00 ska ju som sagt vara guid åt blivande sjuor. Mohaha jag och Sanna kommer äga sönder. Tänker bara på ni vet typ reseledare med stora namnskyltar. Söta små kjolar och typ en scarfe runt halsen?. Hm har väl antagligen kollat alldeles för mycket på reseprogram...:)

Som Sanna hela tidien poängtarer och Linn också för den delen så kommer ju Sims3 ut på torsdag. yay kommer bli så fett grymt fruktansvärt kul!. kan inte påstå att jag är Sims nörd men jag kan ju int förneka att det är grymt kul.

         

Och så är det ju snart sommarlov !! och Liseberg den 13 juni!  Det kommer bli grymt bäst!

Puss&Kram

Anna

Kommentarer
Postat av: viola

Hej!

HAhaha det är viola!

Hur kan du fått din blogg så fin?

Vill du designa min ?(a)

2009-06-01 @ 18:42:58
URL: http://honkallasviola.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, synd att jag inte kunde hänga med till liseberg :( jaja:D, ni får ha det bra:D<3

2009-06-01 @ 18:58:16
Postat av: Sanna

Liseberg+sims3+guider = BÄST!!



Btw, vad ska du ha på dig imon? har problem.. :D<3

2009-06-01 @ 23:24:24
URL: http://thorntwig.blogg.se/
Postat av: DINA

Oh vafd gött :D det var så längesedan man spelade sims! Hinner aldrig när man går nv -.- men sims 3 ska man fan inte missa :D



Var med och tävla i min blogg om att bli Veckans Blogg! Allt du behöver skriva är:

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggnes URL



Så enkelt är det! Genom att kommentera med ditt namn, adress och bloggadress deltar du även om nästa Veckans Blogg! =)

Ha det bra! PUSS /Miss D.

2009-06-02 @ 12:45:09
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: tove

Kan inte påstå att jag är "simsnörd" men det är KUL!! :D

2009-06-05 @ 08:48:10
URL: http://tote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0