Stockholm imorgon :)

Hej bloggen. Ni kanske undrade varför jag hade bara ett inlägg med en punkt. Jag täkte skriva ett inlägg igår. Men allting blev helt fel så jag struntade i det. Dum som jag är et jag inte hur man tar bort ett inlägg som redan publicerats. Men jag lyckades just. Man måste ju vara lite om och kring sig.

Imorgon har vi iallafall bestämt att vi ska åka till stockholm hela familjen. Vi åker nog redan tidigt på morgonen så vi hörs inte igen förrän på tisdag någon gång skulle jag tro. Om inte tidigare.

Förövrigt spenderar jag mycket tid i smultronbusken vinbärsträdet och körsbärsträdet. Pinsamt var det. Var nyss ute och plockade lite från grannens del. Hela trädet står iallafall på deras sida men vi brukar alltid plocka för dom tycker det är okej. Nyss kom grannen hem och ropade på oss varför vi tog deras körsbär på skoj. x)

Läser också boken. Tänkte spara lite till resan. Riktigt grym bok faktiskt. Vill läsa vidare hur mycket som helst Men som sagt den som väntar på något gott väntar aldrig......Och förresten! Bara en vecka tills födelsedagen min idag. 31 juli!

Puss&Kram sålänge..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Neej! Åker du till Stockhom?! Varför visste inte jag det?? Svikareee!

2009-07-24 @ 13:52:59
URL: http://thorntwig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0