Konfirmation 040709

hej bloggen. Då var alltså konfirmationen slut. Tyckte det var bara för ett tag sen vi började och nu är alltihop redan slut. Känns lite tråkigt. Vad ska jag nu hitta på? rastlös som jag är. Själva gudstjänsten var helt fantastiskt rolig. Var där redan halv nio. Vi fotograferades, övade, fikade och bara tog det lilla lugna ett tag. Det var fullt med människor. Släktingar, vänner och familj. När vi satt där framme vid altaret var det så fruktansvärt varmt. Hade räknat med värme men detta var ju helt outhärdligt.  Våra redovisningar gick kanon. Allting gick jättebra och jag är himla nöjd. Vi fick varsin bibel och ett armband, frälsarkransen. Jättesött. Efteråt gick vi hem med släkten och Sanna. Jättekul att du ville komme verkligen och tack för blomman. Super sött av dig. Vi åt mat, badade, solade lite också, öppnade lite paket, fikade. Sedan började det ösregna så vi gick in och spelade plump med mina kusiener och syster medans det blixtrade utanför. Jag är supernöjd med hela dagen och framförallt själva "tiiden"  Gud jag är en sån här nostalgisk typ. Tyckte det var riktigt fint och mäktigt. Som sagt småtrist att det är över. Kommer sakna det och alla personer i gruppen. Nu måste jag hitta på något annat att sysselsätta mig med ett tag fram över. Imorgon ska jag iallafall tillbaka till kyrkan med kåpan. Lånade hem den för att kunna fotografera lite i trädgården. The End

Konfirmation 4:e juli 2009

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hjärtliga gratulationer, Anna! :)

2009-07-04 @ 22:20:14
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0