15

Gomorron bloggen. Solen skiner idag (den har bara försvunnit lite bakom ett par moln, men snart skiner den igen) och den är min 15:de födelsedag, Fick skivor så att jag kan bränna över bilder från Fridasoch familjedatorn så slipper dom ha det där. Fick också ett presentkort på Media Market så att jag kan köpa En shopaholics bekännelser på DVD. Trodde den redan hade kommit ut. Fråga mig knte vf. Eftersom böckerna är så bra och grymt roliga så hoppas jag filmen iallafall leverupp till det lite granna ;)

     
Jag får tillochmed köra moppe ( det spelar ju ingen roll att jag inte har någon)! Något som är i trafiken på riktigt. Hm.,. viill inte ens tänka på hur det skulle kunna sluta. Jag som är dålig på att cykla.. även om jag cyklar jätteofta...

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis :)

2009-07-31 @ 10:59:57
Postat av: lovisa

okejj.. :p

är lite sugen på förändring så jag tror

nästan att jag ska byta.. =)

tack! nej, det är min kompis linn som tagit den.

hon är jääääätteduktig på att fota.

kolla in hennes blogg: justlikelinny.devote.se =)

vad ska du göra idag? =)

2009-07-31 @ 11:57:33
URL: http://lovisafrick.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! Ha det kanon! :)

2009-07-31 @ 12:40:04
Postat av: Sanna

Grattis på dej !! :D <33 ha det super!

2009-07-31 @ 12:43:59
Postat av: Josefin

Grattis, Anna! Hoppas du får en kanondag, jag håller tummarna på att vädret ska bli fantastico ;) <3

2009-07-31 @ 13:34:21
URL: http://joosseej.blogg.se/
Postat av: dom bästa (h)

grattis annaapanna :) !

2009-07-31 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0