The Day after..

Hey!

Känner mig helt slö idag, Vaknade hos Becca vid halv tolv tiden idag. Var rätt pigg då.Nu känner jag mig som sagt trött och tung i huvet. Var en himla trevlig kväll igår. Blir nästan flummig av att tänka på det. Började kolla lite på Ondskan. Har inte sett den innan men den verkade riktigt bra..och grym såklart. Hann även med en hel del annat, precis när vi nästan fått tyst på vissa pratande människor och var såhär nära att somna går Beccas billarm igång..Konstigt.

Gick en promenad på förmiddagen, frisk luft ftw. De timmarna som gått sen jag kom hem har verkligen varit totalt trötta. måste nog städa..om ett tag eller så.

Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Absolutly, Jennie är en sann begåvning när det gäller kollage. Har faktiskt inte en enda aning vilka människor som har som har tagit de extremt fina bilderna. Du har faktiskt fångat en bild när jag tänker lite djupare, hähä.



STORT tack förresten! :D:D:D:D:D

2009-12-19 @ 16:31:22
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0