14 December

Hallå,

Klockan börjar "redan" bli mkt och jag funderar starkt på att sova alldeles snart, Skolan sista veckan nu innan lovet är i stort sätt meningslöst..Såg på film alla lektioner idag utan om..För där var Matteläraren en kvart sen så vi räknade "effektiv" matte i sisådär tjugo minuter..Ahja, det funkar och är mysigt iaf :)

Efter skolan
cyklade jag och Sanna hem hit, vi gjorde chokladmjölk med riktigchooklad, blev kanongott! Såg också en film och hoppade runt på facebook, hann även med att granska våra gamlabilddagböcker..nästan plågsamt och pinsamt att se på..Men för minnesvärt för att ta bort ;)

Imorgon blir det väl skola och se ännu mera film...hehe


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Men ahhh, den var ju fejk såg jag nu. Vad dum man känner sig nu, höhö. Fast jag kan ju alltid låtsats att mitt inlägg var ironiskt eller något.. xD

2009-12-16 @ 16:27:45
URL: http://joosseej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0