Söndagsstädning....

Ur datorns högtalare dunkar hög musik. Det behövs när jag håller på och städar. Becca åkte hem för ett par timmar sedan och jag laddade uppinför städningen med att läsa lite bloggar, alltid lika underhållande. Har en massa skräp som jag bestämt mig för att slänga. Kan inte slänga saker. I stort sett allting är bra-att-ha-prylar. Saker man egentligen aldrig använder men som man inbillasr sig så mycket att man behöver att man faktiskt tror på det efter ett tag.

Men det går faktiskt riktigt bra!


Gammal låt men hon sångaren gör den till en helt ny låt. ;)  ♥

Puss♥

(Förreten, någon som har något tips på vad vilken kategori kan lägga alla vardagsinlägg i nu i höst ? )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0