Helgen och de kommande dagarnas planering...

Hej bloggen, har ni haft en trevlig helg?. Det har jag iallafall. So far. Har varit sjukt kul. Nu har alla åkt och det är rätt så tyst igen. Carro&co kom redan i fredagskväll, vi satt lite vid datan, promenerade lite och pratade en himla massa. På lördagen alltså igår mötte vi upp Jennie på stan. Kollade runt i lite butiker. På kvällen någongång så skulle Carro gå på toa. Plötsligt hörs typ ett illvrål från toan. Jennie kmr in till mitt rum vi tittar på varann och säger. Dog någon? Sen när Carro kommer ut så får vi veta att hennes 6-månaders mobil har ramlat i toan. Targiskt värre , så rest in peace Carros mobil. 
 

smidigt att ha mobilen i fickan..när man går på toa..:(

Endast två dagar kvar nu.

  • Måste soova. Man tänker alltid att man kan vara uppe hela nätter när det är sommarlov. Vilket det har blivit sista veckorna. Men nu börjar tröttheten komma ifatt..
  • Fixa klart kalendern. Kommer bli kalassnyggt.
  • Hinna gå ännu mer på stan + umgås med Sanna och Becca.
  • Försöka hitta någon form av väska till skolan. Någon som har ett tips? vad är snyggast Svart eller brun?
  • Städa garderoben. Har puttats fram hela sommaren. Helst hela rummet men då ärj ag körd, hinner nämligen aldrig det.
  • Sy klart dom där jäkla syslöjdsbyxorna. Vet inte varför. Fick av någon mysko anledning för mig att säga till Slöjdläraren att vi kunde sy klart dom under sommaren. Hämtade dom hos Becca då dom legat där hela sommaren..
  • Ah, Kolla på Privileged. 2 hours 2 go.

Vart ska jag börja...hm garderoben kanske eller kalendern.

Vi hörs senare
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Carrouww

Min stackars mobil :'(

R.I.P </3

2009-08-18 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0