4:e augusti ( nu 5:e)

Hej bloggen, sitter just nu och smaskar i mig massa chokladbollar och dricker mjölk. Har haft en supermysig dag med Becca idag. Åt en massa tjockis mat.Mest i form av Cookies, muffins och choklad. Låg ute i det ganska härliga vädret och läste lite tidningar också. Såg även Tyra Banlks show. Idag hade dom en gäst, Donna som hade som mål i livet att väga minst 450 kg. Hon var typ deprimerad över att hon " bara " vägde 230. Stackarn, då kan man inte ha mycket annat att oroa sig för i livet. Även om hon hade en jätteliten söt dotter.

Åt också mat och tittade på Paris Hiltons my new BFF. Hade ju hoppats på att få se en vinnare men alltför att göra spänningen större.

Ska strax gå och lägga mig. Jag fick en bok av Becca idag. Som Beccas mamma tog på sitt jobb. Dom har nån greje där man kan ta böcker. Då var det en bok som dom redan hade som jag fick. Den jag ville ha skriven av Sheila O'flanagan.

PS. Nu låter det som att jag inte gör annat än att ät, Men det är faktiskt sommarlov och man får väl vara matglad.. även i kakor och godis och massa choklad (A)DS.

Hörs imorgon Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0