11 augusti.

Städningen gick helt okej.Har precis slutfört " det värsta ". Har renst bort en hel del bcker som jag bärt ner i källaren. I eftermiddag var jag hos Becca en stund. Vi hann också med ett besök hos Sanna för att hälsa på Sannas nya råtta som ännu inte har något namn. Mina fina namnförslag dög tydligne inte heller. Jag och Becca tyckte iallafall att hon skulle heta Egoina. Ni vet som bloggaren. Cool och häftig..;)haha.  Vi hann också se en Lynley film. Riktigt bra faktiskt.

om sådär en halvtimme börjar Paris Hiltons BFF. Måste se vem hon väljer. Spännande eller vad. Efter det går en film som jag tror hette Stolthet och fördom som faktiskt verkar bra. Annars får det väl bara bli ett par extra timmars sömn. :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0